2021-12-05 klasės tėveliai suorganizavo žygį į Dūkštų regioninį parką. Tai buvo nepamirštama ir smagi išvyka su klasės draugais ir jų šeimomis.

2022-02-24 vykome į Trakus ir aplankėme Trakų pilyje esančią lobių parodą bei linksmai leidome laiką ieškodami lobio. Ši kelionė visomis prasmėmis išliks ilgam atmintyje. Įspūdį paliko gido pasakojimas apie LDK galybę, senąją sostinę Trakus.

2022-04-30 keliavome į Kauną. Su gide Vaiva aplankėme įdomias nematytas šio krašto vietas, parodas „Kaunas 2022“ (Yoko Ono instaliaciją „Ex It“ Lietuvos banko pastate, William Kentridge parodą „Tai, ko nepamename“ bei mūsų nacionalinio pasididžiavimo M. K. Čiurliono parodą Nacionaliniame M. K. Čiurlionio dailės muziejuje). Išvyka buvo pilna įspūdžių. Gidei Vaivai mes taip patikome, kad ji skyrė mums daugiau laiko, nei mes tikėjomės, ir kvietė dar užsukti… nes apie Kauną galima pasakot ir pasakot.

2022-05-12 patyrėme  ekstremalių išgyvenimų komandiniame žaidime „Labyrinthus“ Vilniuje

2022-06-16 –18 gerai laiką praleidome su klase prie jūros Šventojoje.

2022-06-21 pasodinome mažą ąžuoliuką lietui lyjant. Tikimės, kad jis užaugs galingas ir stiprus. Technologijų pamokoje su technologijų mokytoju Edvardu Bortkevičiumi ir socialine pedagoge Jolanta Burzdike gaminome aptvarėlį jaunam ąžuolėliui, kad jis būtų apsaugotas. Vėliau ėjome į virtualios realybės kambarius (Gedimino 9) žiūrėti filmą „Angelų takais“.  Filmas kvietė susimąstyti, įsijausti į M. K. Čiurlionio paveikslų ir muzikos atmosferą. Šia peržiūra I c klasė baigė  mokslo metus.